8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardخبرفوری با چهار شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقایق

هلدینگ خبرفوری چند روزی با چهار شعار «دیده شو»، «شناخته باش»، «انتخاب باش»، «آگاه باش» به بیلبوردهای مشهد آمد.

به گزارش روابط عمومی، این سلسله شعارهای جدید خبرفوری را از افق جدید در این هلدینگ تبلیغاتی رسانه ای خبر داد. هلدینگ خبرفوری با 10 شرکت موضوعی مختلف; خدمات تبلیغاتی، مدیریت فروش محصول، تولید محتوا، حل مسئله، خدمات روابط عمومی، برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها، سمینارها و … و همچنین فروشگاه های اینترنتی در توسعه کسب و کار فرهنگی کوشا هستند.

خبرفوری با چهار شعار جدید به بیلبوردهای شهری بازگشت

خبرفری با چهار شعار جدید به بیلبوردهای شهری بازگشت

خبرفوری با چهار شعار جدید به بیلبوردهای شهری بازگشت

خبرفوری با چهار شعار جدید به بیلبوردهای شهری بازگشت

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا