8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardWalmart تجربه خرید دیجیتال بر پایه واقعیت مجازی را راه اندازی می‌کند دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقایق

والمارت با راه اندازی پلتفرم Walmart Realm در آستانه برداشتن گام بزرگی در خرید واقعیت مجازی است. این پلتفرم دارای فروشگاه های مجازی است که توسط اینفلوئنسرها در سه محیط دیجیتال طراحی شده اند تا کاربران بتوانند محصولات مرتبط با خانه، مد و زیبایی را خریداری کنند.

به گزارش marketingdive، در فروشگاه مجازی Walmart Realm، مشتریان می توانند در محیط های مختلفی که به صورت آنلاین مدیریت می شوند قدم بزنند و محصولات را مستقیماً خریداری کنند. سه محیط دیجیتال طراحی شده است.

این فروشگاه های مجازی با نام های “Yala-Trentio” (غرب)، “Gochromatic” (Chrome) و “Sojali” (اقیانوس) شناخته می شوند. در این فروشگاه های مجازی کاربران می توانند محصولات مرتبط با خانه، مد و زیبایی را خریداری کنند.

Walmart بازار مبتنی بر واقعیت مجازی را برای تأثیرگذاران 1 راه اندازی کرد

علاوه بر این، Walmart Realm شامل عناصر بازی است که به کاربران اجازه می دهد با محصولات تعامل داشته باشند و در قرعه کشی شرکت کنند. والمارت برای توسعه این فروشگاه مجازی با امپریا همکاری کرد.

حرکت Walmart نشان دهنده علاقه روزافزون خرده فروشان بزرگ به استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای بهبود تجربه خرید برای مشتریان است.

جان وایت، مدیرعامل والمارت در مراسم رونمایی از Walmart Realm گفت: «ما در Walmart به نوآوری متعهد هستیم و این شامل ایجاد تجربیات تجارت الکترونیکی مبتنی بر دنیای مجازی است. این نوآوری جدید دنیای خرده فروشی را متحول خواهد کرد و ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را به مشتریان خود بیاوریم.”

در سال گذشته، روند فروشگاه های مبتنی بر واقعیت مجازی بسیار محبوب شده است. علاوه بر والمارت، ایمپریا به برندها و خرده فروشان دیگری مانند Lacoste، Bloomingdale و Tommy Hilfiger کمک کرده است تا فروشگاه های مجازی خود را توسعه دهند.

تابستان گذشته، Walmart با بازگشایی مدارس، بازی به نام Supercamps را در پلتفرم بازی آنلاین Roblox معرفی کرد. در این بازی بازیکنان می توانند از محصولات مجازی برندهایی مانند 3M، Crayola، Rubik استفاده کنند و پازل ها را حل کنند. این اقدام نشان دهنده علاقه روزافزون شرکت های بزرگ به تجارت الکترونیک مبتنی بر واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) است. انتظار می‌رود این فناوری‌ها در آینده شیوه خرید مشتریان را به طرز چشمگیری تغییر دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا