8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardاز ابتدای ۲۰۲۴ بیش‌از ۵۰۰ هزار ویدیو پادکست روی اسپاتیفای بارگذاری شده است دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقایق

Spotify در درجه اول یک سرویس موسیقی، پادکست و کتاب صوتی است که اخیراً قابلیت آپلود و تماشای پادکست های ویدیویی را به سرویس خود اضافه کرده است. این پلتفرم از مهرماه امسال تبلیغات ویدیویی را به انواع تبلیغات خود اضافه کرده است و اکنون بر اساس آمار منتشر شده، Adweek آن را یکی از بازیگران اصلی تبلیغات ویدیویی هان می داند.

Ann Piper، مدیر فروش Spotify در آمریکای شمالی، اعلام کرد که به دلیل علاقه کاربران به استفاده از پادکست های ویدیویی، Spotify تصمیم گرفته است بیشتر بر روی آپلود موزیک ویدیوها، کلیپ ها و محتوای ویدیویی تمرکز کند.

آن پیپر با استفاده از این فرصت برای تبلیغ محتوای ویدئویی گفت: “ما آماده ایم در استخر عظیم تبلیغات دیجیتال شنا کنیم.” اکنون که ویدیوهای بیشتری در پلتفرم Spotify آپلود می شوند، می خواهیم مارک ها و مصرف کنندگان را به هم متصل کنیم. از سوی دیگر، کاربران می توانند با ایجاد ویدئوکست و به اشتراک گذاری کلیپ، فرصت جدیدی برای نمایش محتوای خود ایجاد کنند.

از ابتدای سال 2024 تا به امروز بیش از 500 هزار ویدیوکست در این پلتفرم آپلود شده است که در مجموع بیش از 2.5 میلیون قسمت دارند.

به گفته این شرکت، در سه ماهه دوم سال جاری، زمان صرف شده برای تماشای محتوای ویدیویی پادکست نسبت به سال گذشته 48 درصد افزایش یافته است. Spotify همچنان بر روی تبلیغات صوتی تمرکز می کند، اما تبلیغات ویدیویی را نیز به عنوان گزینه دیگری در دسترس برندها قرار داده است.

به گفته این شرکت، کمپین هایی که به طور همزمان به صورت صوتی و تصویری اجرا می شوند، نتایج بهتری دارند. به عنوان مثال، افزایش 7 درصدی در آگاهی از برند، افزایش 7 درصدی در جذب مخاطب و افزایش 27 درصدی در قصد خرید نتایج کمپین در دو فرمت صوتی و تصویری بود.

Spotify، بازیکن جدید در بازار تبلیغات ویدیویی 1

کمپین محیط دیجیتال Spotify که در هفته Newfronts برگزار شد، با هدف برجسته کردن جنبه‌های مختلف قابلیت‌های Spotify انجام شد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا