دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکمپین جدید مکدونالد یک سوپرایز ویژه است دیام برد
[ad_1]
مک دونالد در جدیدترین کمپین بازاریابی خود، به مشتریانی که سیب زمینی سرخ کرده می خرند، جوایز هیجان انگیزی اهدا می کند.
به گزارش بیت بازاریابی، این کمپین بازاریابی با نام Surprise Fries توسط شرکت تبلیغاتی TMS طراحی و با تیزرهای تلویزیونی 30 و 60 ثانیه به نمایش درآمد.
در این کمپین مهیج، هنگام خرید هر بسته متوسط یا بزرگ سیب زمینی سرخ کرده، یک برچسب ویژه روی آن دریافت می کنید که حاوی یک جایزه فوری یا کدی است که می تواند از طریق برنامه مک دونالد اسکن شود تا به مشتریان شانس برنده شدن جوایز دیگر را بدهد. .
این کمپین از 29 می (8 ژوئن) شروع و به مدت پنج هفته تا 2 جولای (11 تیر) ادامه خواهد داشت.
جان ویکرز، مدیر ارشد استراتژی بازاریابی بین المللی در TMS، گفت: «سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد یک غذای نمادین است که به مشتریان شادی و رضایت غیرمنتظره ای را که در این فصل خاص به دنبال آن هستند، می دهد. با برگزاری جشن شادی در هر بسته سیب زمینی سورپرایز، ما به برند وفاداری می کنیم و مشتریان را تشویق می کنیم که به مک دونالدز بروند.
استفانی پولن، مدیر بازاریابی، برنامه های کاربردی و جوایز مک دونالد می گوید: «همه ما در حال حاضر به کمی شادی در زندگی خود نیاز داریم و همه ما سیب زمینی سرخ کرده را دوست داریم. پس چه چیزی می تواند بهتر از کمپین جدید سوپرایز فریز باشد؟”
وی افزود: با خرید سیب زمینی سرخ کرده متوسط یا بزرگ، جدای از لذت بردن از سیب زمینی خوشمزه، شانس برنده شدن جوایز هیجان انگیز را نیز خواهید داشت. این جوایز شامل موارد رایگان از منوی خوشمزه ما، پول نقد، کالاهای تبلیغاتی و حتی بلیط جشنواره های تابستانی و جوایز برنامه MyMcDonald است.”
[ad_2]