[ad_1]
صرفه جویی با کمک هوش مصنوعی
بیش از یک سوم (37٪) از پس انداز بازاریابی Klarna در سه ماهه اول به هوش مصنوعی نسبت داده شد که معادل تقریباً 10 میلیون دلار در سال است. Klarna با کاهش هزینه های ترجمه، تولید محتوا، CRM و پروژه های خلاقانه 4 میلیون دلار در سال صرفه جویی کرده است. این شرکت همچنین با ایجاد بیش از 1000 تصویر هوش مصنوعی در سه ماهه اول 6 میلیون دلار دیگر در هزینه های تولید تصویر صرفه جویی کرد.
تولید محتوای هوشمند
Klarna از هوش مصنوعی برای تولید محتوا برای 80 درصد از تمام کپیرایتینگهای خود استفاده میکند و این شرکت همچنین از یک ابزار داخلی به نام «Copy Assistant» برای این کار استفاده میکند. تقریبا 90 درصد از کارکنان کلارنا از هوش مصنوعی برای تولید محتوا در کارهای روزانه خود استفاده می کنند.
[ad_2]