دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardسازمان لیگ حق تبلیغات دور زمین بازی‌های لیگ را در انحصار گرفت – دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقایق

فدراسیون فوتبال در بخشنامه جدیدی حق کلیه تبلیغات محیطی در لیگ برتر (تبلیغات اطراف زمین) را به سازمان لیگ داده است. این موضوع مورد انتقاد برخی باشگاه ها قرار گرفته است که معتقدند این اقدام غیرقانونی است.

کارگروه نظارت بر قراردادهای حقوقی در اطلاعیه های خود دستورالعمل هایی را به باشگاه ها درج کرده است که تمامی حقوق تبلیغات محیطی را در انحصار خود درآورده است.

به گزارش تسنیم، دستورالعمل نظارت بر قراردادها و سقف بودجه باشگاه ها امروز (یکشنبه) رسماً از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه ها ابلاغ شد. این بخشنامه که در تاریخ 31 خرداد به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسید، تغییراتی در قوانین حاکم بر فوتبال ایران ایجاد کرد.

عصر ایران نیز در این خصوص می نویسد با بررسی این دستورالعمل می توان تغییراتی را نسبت به دستورالعمل های فصل گذشته مشاهده کرد که برخی از آنها بحث برانگیز است. به عنوان مثال ماده 41 این دستورالعمل که می گوید: «سازمان لیگ می تواند بر اساس ماده 4 آیین نامه لیگ و بند یک و دو ماده 22 آیین نامه لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران وارد شود. قراردادهای تجاری و این قراردادها توسط باشگاه ها قابل اجرا است و تا زمانی که باشگاه ها در لیگ برتر هستند باید مورد احترام آنها باشد. کلیه حقوق تبلیغات ورزشگاه ها متعلق به سازمان لیگ است و با توجه به ماده 22 آیین نامه مسابقات، کلیه باشگاه های لیگ برتری و دسته اولی موظف به رعایت نکات مالی، بازرگانی، بازرگانی، صدا و سیما، مخابرات، دیجیتال و سایر امور مالی و غیره می باشند. امور بازرگانی سازمان لیگ

[ad_2]

خروج از نسخه موبایل