دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardحضور فیلیا در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 2 دقایق
فیلیا کسب و کار وفاداری مشتریان خود را از حدود یک سال پیش آغاز کرد و امسال در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس حضور یافت. در این گزارش هدف از حضور در نمایشگاه و چشم انداز این کسب و کار را با پهن آزادی مدیر ارتباطات بازاریابی این مجموعه در میان گذاشته ایم.
مدیر ارتباطات بازاریابی Filia درباره نحوه عملکرد این پلتفرم به DM Bird گفت: «در واقع، Filia زمانی مفید است که یک کارفرما بخواهد مشتریان خود را وفادار کند و روی نرخ بازگشت مشتری کار کند. به این ترتیب مشتریان بر اساس RFM تقسیم بندی می شوند و برای هر بخش اتوماسیون بازاریابی خاصی تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر سازمانی از Njava یا سیستم دیگری استفاده می کند، می تواند یکپارچه شود و یک API از ما دریافت کند.”
وی همچنین ادامه داد: بخش دیگری به نام باشگاه مشتریان داریم که در آن پنلی ارائه میکنیم که میتواند لوگوی خودش را در قالب یک لیبل سفید داشته باشد و نقشهای مختلفی را برای مشتریان تعریف کند. این باشگاه در ساب دامین کارفرما قرار می گیرد و می تواند خدماتی از قبیل برگشت نقدی و … را به مشتریان ارائه دهد. همچنین امکان ایجاد نوعی گیمیفیکیشن در این باشگاه وجود دارد. به عنوان مثال، اگر مشتری صفحه اینستاگرام یک برند را فالو کند، سکه دریافت می کند. این فرآیند به طور خودکار کار می کند. یعنی افراد دارای API اینستاگرام را شناسایی می کند و پس از فالو کردن به آنها سکه می دهد تا بتوانند از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه استفاده کنند.
به گفته آزادی، این سامانه می تواند به عنوان بستر مدیریت منابع انسانی و HRM نیز مورد استفاده قرار گیرد. زیرا خدماتی مانند پاداش و پیشنهاد برای کارمندان وجود دارد. همچنین میتواند کارمندان را هم سطح کند، که همه بهطور یکپارچه در سیستم انجام میشوند.
“ما می خواهیم سهم بازار را بگیریم”
مدیر ارتباطات بازاریابی فیلیا همچنین درباره هدف حضور در اینوتکس توضیح داد: ما تاکنون در نمایشگاه های مختلفی شرکت کرده ایم و از آنجایی که اینوتکس یک نمایشگاه صنعت فناوری است، می تواند به ما کمک کند تا بیشتر دیده شویم و با مدیران کسب و کار ارتباط برقرار کنیم، بنابراین آنها بتوانید از Filia استفاده کنید. فروش خود را مدیریت کنید و مشتریان خود را وفادار کنید.
وی همچنین گفت: مایلیم سهمی از آن بازار بگیریم. در ایران چیزی مثل فیلیا با این مشخصات نداریم. قصد ما این است که چنین خدماتی را در بازار ایران نیز شناخته و معرفی کنیم.»
آزادی همچنین درباره مخاطبان فیلیا توضیح داد: مخاطبان ما معمولا مدیران بازاریابی و مدیران کل مجموعه و کسانی هستند که دغدغه حفظ مشتری را دارند. به عنوان مثال، یکی از شرکت هایی که در حال حاضر به آن خدمات ارائه می دهیم، لیمو هاست است که لیمو کلاب آن توسط فیلیا اندازه گیری می شود.
[ad_2]