دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardاولین سری از برندگان Canes Liones معرفی شدند دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 3 دقایق
در روز اول جشنواره عصا شیر اولین سری از برندگان این هفته در بخشهای سلامت و بهداشت، تبلیغات محیطی، داروسازی، انتشارات، صدا و رادیو اعلام شد.
روز گذشته اولین روز جشنواره شیرهای کن (Canes Liones) در شهر کن فرانسه برگزار شد و اولین برندگان هفتگی معرفی شدند. این برندگان در رشته های بهداشت و سلامت، تبلیغات محیطی، داروسازی، انتشارات، صدا و رادیو فعال بودند.
مگنوم، یک مبارز محیط زیست برنده جایزه
در بخش تبلیغات محیطی، جایزه اول به لولا مولنلو از مادرید اسپانیا برای کمپین بستنی مگنوم با عنوان “تابستانت را پیدا کن” اهدا شد. آگهی اختصاصی ماه ژانویه مگنوم افرادی را نشان می داد که در بستنی مگنوم آفتاب می بینند و برای تابستان هیجان زده می شوند.
دومین جایزه بزرگ به کمپین «پذیرفتن توسط شجره» با نام تجاری «پدیگر» نیوزلند تعلق گرفت. این برند علاوه بر پایان دادن به بی خانمانی سگ ها، تبلیغات فرزندخواندگی سگ مبتنی بر هوش مصنوعی را تبلیغ کرد و سگ های پناهگاه را به عکس هایی با کیفیت استودیو تبدیل کرد.
Ogilvy برای کمپین تبلیغاتی چاپی برنده جایزه کوکاکولا
در بخش انتشارات، اوگیلوی از نیویورک به عنوان برنده هفته کمپین “Recycle Me” کوکاکولا انتخاب شد. این برند جعبه های قرمز معروف خود را فشرده کرد تا آرم های جدید ایجاد کند و بازیافت را در مقیاس بزرگ ترویج کند.
جوایز دیگر
در بخش تبلیغات صوتی و رادیویی، جایزه بزرگ به گولین لندن، بریتانیا برای کمپین Specsavers ‘Misheard Edition’ تعلق گرفت. “نسخه شنیده نشده” تست شنوایی ملی در یک آهنگ نمادین پنهان شده است.
در بخش بهداشت و سلامت، جایزه بزرگ کن به کمپین برند Dramamine ‘The Last Puke Bag’ برای FCB Chicago از ایالات متحده رسید.
در نهایت، در بخش داروسازی، جایزه بزرگ کن به کمپین “داستان های مغناطیسی” از برند زیمنس هلثیرز به منطقه 23 نیویورک (یک شرکت شبکه مراقبت های بهداشتی IPG) از ایالات متحده رسید. این شرکت مجموعهای از کتابهای صوتی برای کودکان ساخته است که صداهای ترسناک تجهیزات پزشکی را به عناصر جذاب داستانهای فانتزی تبدیل میکند تا کودکان در حین اقدامات پزشکی کمتر بترسند.
هر ساله، حدود سه هفته پس از پایان جشنواره پرهیاهوی فیلم کن، بزرگترین جشنواره تبلیغات، بازاریابی و خلاقیت جهان به نام جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن در شهر زیبای کن فرانسه برگزار می شود. این جشنواره که از 17 تا 21 ژوئن در همان مکان مشهور جشنواره فیلم کن برگزار می شود، از دهه 1950 به محلی برای تجلیل از خلاقیت و نوآوری در تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است.
[ad_2]