8

جستجوی ارگانیک؛ مقرون به صرفه‌ترین راه برای جذب مشتری دی‌ام برد

[ad_1]

یک مطالعه جدید نشان می دهد که به طور متوسط، یک سوم از بازدیدکنندگان وب سایت از طریق جستجوی ارگانیک به دست می آیند. با این حال، برخی از صنایع کاهش جزئی در ترافیک ارگانیک داشته اند. این گزارش نگاهی عمیق به این تغییرات در هفت صنعت مختلف می‌اندازد و بینش‌های تجاری ارزشمندی را ارائه می‌دهد.

به گزارش دی ام برد، Conductor یک شرکت فناوری اطلاعات است که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و تجربه کاربری (UX) متمرکز است. این شرکت با ارائه ابزارها و خدمات مختلف به کسب و کارها کمک می کند تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشند و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند. این شرکت گزارشی با عنوان “ترافیک جستجوی ارگانیک در سال 2024” ارائه کرد که نگاهی دقیق و عمیق به روندهای ترافیک جستجوی ارگانیک و بینش SERP در 7 صنعت مختلف در سال 2024 دارد.

جستجوی ارگانیک مقرون به صرفه ترین راه برای جذب مشتری است

چه نسبتی از ترافیک وب سایت صنایع مختلف از طریق جستجوی ارگانیک است؟

تغییرات در الگوریتم های گوگل و ظهور هوش مصنوعی، روش جستجوی کاربران را تغییر داده است. این تغییرات تأثیر مستقیمی بر ترافیک وب سایت ارگانیک داشته است. یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد این است که کاهش جزئی (1-5٪) در اکثر این معیارهای صنعت در مقایسه با گزارش 2023 انتظار می رود زیرا گوگل همچنان در تلاش برای نگه داشتن کاربران در صفحات دارای نتایج جستجو (SERP) است. با این حال، جستجوی ارگانیک همچنان مقرون‌به‌صرفه‌ترین و تاثیرگذارترین کانال در درازمدت در مقایسه با رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات پولی، ایمیل و سایر کانال‌ها برای کسب ترافیک است و با تغییراتی که توسط AI Overviews ایجاد می‌شود، فرصت‌های بیشتری برای استفاده از آن است

گزارش کامل از اینجاآن را بخوانید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا