[ad_1]
فرانشیز غذا یک روش تجاری است که در آن یک برند یا شرکت مواد غذایی به سرمایه گذار اجازه می دهد تا شعبه ای را با استفاده از نام و سیستم های آن برند باز کند.
رد کردن: سردبیران کجارو در تهیه این محتوای تبلیغاتی دخالتی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارند
اگر به لیست کسب و کارهای سودآور ایرانی و خارجی نگاه کنید، متوجه حضور پررنگ بنگاه های صنایع غذایی و فرنچایزهای غذایی خواهید شد. در ایران، فرنچایزهای زنجیره ای غذا و تنقلات در دهه های اخیر معروف شده اند.
ایده اکثر سرمایه گذاران حق رای گرفتن امتیازات برند، از جمله علائم، مواد و پرداخت حق امتیاز است.
اگر سیستم فرنچایز اصلی مانند مک دونالد و KFC که در زمینه مواد غذایی فعال هستند، علاوه بر موارد فوق آموزش کارکنان مناسب و تبلیغات هدفمند را ارائه می دهند که منجر به ایجاد هزاران شعبه از این برندها در سراسر جهان شده است.
فرنچایز مواد غذایی یک مدل تجاری است که در آن یک برند یا شرکت مواد غذایی به سرمایه گذار اجازه می دهد تا با استفاده از نام و سیستم های آن برند، شعبه غذایی ایجاد کند. این مدل کسب و کار به سرمایه گذار اجازه می دهد تا از تجربه و دانش برند استفاده کند و از سیستم های آماده و کارآمد بهره مند شود.
آیا صنعت فرانچایز مواد غذایی سودآور است؟
بله، فرانچایز مواد غذایی یکی از پرسودترین و سودآورترین مدل های تجاری در ایران است. چند دلیل برای این وجود دارد:
- محبوبیت زیاد فست فود: فست فودها مانند تنقلات، برگرها، ساندویچ ها و … به دلیل سرعت و سهولت در تهیه و همچنین طعم خوب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این به فرنچایزهای فست فود اجازه می دهد تا به بسیاری از مشتریان بالقوه خدمات ارائه دهند.
- استفاده از یک برند قابل اعتماد و سیستم های خارج از قفسه: سرمایه گذار با خرید فرنچایز از برند معروف و سیستم های مدیریت و عملیات استاندارد استفاده می کند. این امر ورود به بازار و جذب مشتری را آسان تر می کند.
- از سرمایه نسبتا کم: بسیاری از فرنچایزهای فست فود باعث شده اند که با سرمایه کمتر شروع کنید. این موضوع برای کسانی که قصد ورود به عرصه کسب و کار را دارند بسیار جذاب است.
- پشتیبانی و آموزش از سوی فرنچایزر: فرنچایز دهنده آموزش و پشتیبانی لازم را در طول مسیر برای موفقیت سرمایه گذار ارائه می دهد.
تاریخچه فرنچایز در ایران
تاریخچه فرنچایز در ایران به دهه 1960 برمی گردد، زمانی که شرکت های خارجی شروع به تاسیس شعبه خود در ایران کردند و به تدریج به کسب و کارهای داخلی فرنچایز ارائه کردند. در دهه های گذشته فرنچایزهای معروفی مانند مک دونالد و کیافسی در ایران فعالیت می کردند.
بعد از سال 1357 فعالیت برندهای خارجی در ایران تحت تاثیر قرار گرفت و بسیاری از آنها مجبور به ترک کشور شدند. پس از انقلاب اما فرصت های جدیدی برای توسعه فرنچایز در ایران به وجود آمد.
در طول سال ها، توسعه فرنچایز در ایران بی وقفه ادامه داشته است. این پیشرفت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد فرنچایز و همچنین علاقه مردم به این نوع تجارت است.
فرنچایز به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا از یک نام تجاری شناخته شده که قبلاً توسط دیگران ثبت شده است استفاده کنند و از سیستم ها و فرآیندهای موجود در آن برند استفاده کنند.
امروزه این فرنچایز به عنوان یک مدل تجاری محبوب در ایران شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. این مفهوم تجاری که با برندسازی و انتقال دانش و تجربه از شرکت مادر به شرکت های تابعه سروکار دارد، در سال های اخیر به عنوان فرصتی برای رشد و توسعه کسب و کار ایرانی مطرح شده است.
فرصتی محدود و طلایی برای راه اندازی کسب و کار با اعطای حق امتیاز با 30 ممنوعیت
حق امتیاز 30 بن این اولین فرانچایز سیب زمینی سرخ کرده در ایران با 12 سس مختلف و خوشمزه است که با کمترین سرمایه می توانید تهیه کنید. 30 بن به عنوان یکی از اعضای انجمن فرانشیز و حامی دائمی آن سازمان های غیر دولتی در نظر گرفته شده است که افراد در کسب و کاری با کمترین ریسک سرمایه گذاری کنند و صاحبان شعب کمترین مشکل را در تامین مواد اولیه، آموزش، تبلیغات و … داشته باشند.
30بن قصد دارد با زنجیره تامین صنعت فرنچایز از مزرعه تا کارخانه و از کارخانه تا شعبه و در نهایت ارائه سیب زمینی سرخ کرده با کیفیت، خوش طعم و سالم به مصرف کننده نهایی، تفاوت فرنچایز و فرنچایز را در جامعه نشان دهد.
از جمله مزایای مهم فرنچایز 30 بن:
- مشاوره تجاری از مشاوران مجرب گروه 30 بن: نکاتی برای راه اندازی کسب و کار همراه با معرفی پربازدیدترین مکان های شهر
- نقطه سربه سر زیر یک سال: در فرانچایز، 30 بن یک سال از تاریخ سرمایه گذاری و قرارداد برای بازگشت سرمایه اولیه طول می کشد.
- آموزش و پشتیبانی مستمر از صفر تا صد: 30Ben آموزش و پشتیبانی لازم را در طول مسیر برای کمک به موفقیت شما ارائه می دهد. این شامل آموزش کارکنان برای افزایش فروش شعب می شود.
- قرارداد مشارکت پنج ساله: پس از پنج سال مشارکت در فرنچایز، او به کسب و کار کمک می کند تا از عرضه تا فروش به بلوغ کامل و جامع برسد.
- سیستم کنترل کیفیت: کنترل کیفیت مستمر در طول قرارداد پنج ساله با شرکت وابسته
- تحویل مواد و محصولات: تحویل چرخه ای مواد تازه از جمله سس، سیب زمینی تازه خرد شده، قیف و … در کمترین زمان ممکن
- استفاده از تبلیغات و برندسازی 30Ben: تبلیغات و افزایش فروش شعب 30 بن در سراسر ایران در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی
- برند معتبر و شناخته شده: با ارائه یک نمایندگی فرانچایز به 30Ben، شما از یک برند قوی و شناخته شده استفاده می کنید که به مشتریان اطمینان می دهد.
- ورود آسان به صنایع غذایی سودآور با حداقل سرمایه گذاری: با برند 30Ben و حمایت تیم مجرب آن، ورود به بازار و جذب مشتری بسیار آسان تر است.
می توانید با شماره 09134461699 تماس بگیرید تا از 30 شرایط Ben franchise در شهر خود یا در صفحه دریافت نمایندگی 30 bin نگاه کن
[ad_2]